Wednesday, April 27, 2011

BENGKEL PENGUKUHAN KETUA UNIT DAN PEGAWAI PEMBANGUNAN NEGERI (USPTN) CAWANGAN PELAPIS MAJLIS SUKAN NEGARA MALAYSIA


Salam hormat,

Cawangan Pelapis Majlis Sukan Negara Malaysia telah menganjurkan Bengkel Pengukuhan Ketua Unit dan Pegawai Pembangunan Negeri seluruh Malaysia telah berlangsung pada 26 hingga 28 April 2011 di Hotel Grand Paragon Johor Bahru, Johor. Penglibatan daripada pegawai-pegawai daripada Pelapis Kebangsaan, Pelapis Serantau, Pelapis Negeri serta USPTN seluruh Negara bersama-sama meningkatkan pengetahuan serta halatuju Program Pelapis lebih jelas serta penambahbaikan.

Dengan kerjasama daripada Kementerian Pengajian Tinggi, Kementerian Pelajaran Malaysia sedikit sebanyak memberi impak yang positif dalam melaksanakan program Pelapis dapat begerak lebih lancar dengan jalinan kerjasama yang baik daripada agensi-agensi ini bersama-sama diperingkat Kementerian khususnya dan di peringkat amnya.

Kesimpulannya dengan adanya bengkel seperti ini sekurang-kurangnya menggalakkan para penggiat sukan di peringkat negeri dan kebangsaan bagi merealisasikan hasrat melahirkan atlet yang cemerlang di dalam bidang sukan dapat dicapai.

disediakan oleh:
Hairul Anuar bin Abu Bakar

No comments:

Post a Comment