Thursday, April 21, 2011

MESYUARAT JKK PELAYARAN 01/2011






Salam,

Tarikh : 18/4/2011
Masa : 3.00 petang
Tempat : Bilik Mesyuarat MSN Perlis
Kehadiran :Noor Zaidi B Hamad - Pegawai Belia & Sukan
: Mior Zuhry Azim B Mior Adnan - PBS Angkat Berat & Pelayaran
: En Sukri B. Abdul Karim - JSM
: En Rohaizat B Che Idrus - JSM / Wakil Persatuan
: Suwaidah Azmi - PT/PO

MESYUARAT JKK PELAYARAN USPTN PERLIS 01/2011

ULASAN.

1. Mesyuarat JKK berjaya dijalankan dengan jayanya serta mendapat kerjasama baik daripada wakil dari MSN Perlis dan Jabatan Belia dan Sukan Negeri Perlis, Persatuan Pelayaran Negeri Perlis dan jurulatih di bawah Program Pelapis Negeri Perlis.

2. Tiada wakil dari Jabatan Pelajaran Perlis dan Jabatan Belia & Sukan kerana ada sebab-sebab yang tidak dapat di elakkan untuk bersama-sama menghadiri mesyuarat tersebut.

3. Encik Rohaizat juga memaklumkan tentang permohonan untuk mendapatkan alatan Sukan Pelayaran seperti Laser Bot Bic Techno dan rak penyimpanan bot.

4. Pihak Majlis Sukan Negeri Perlis menyatakan hasrat akan membantu pihak persatuan bagi mendapatkan alatan-alatan yang diperlukan untuk latihan.

5. Pengerusi juga memuji pihak persatuan kerana telah berjaya menganjurkan Kejohanan Perlis International Open Regatta pada Bulan Februari yang lepas dengan jayanya. Beliau juga menyatakan hasrat untuk membantu pada penganjuran kejohanan yang akan diadakan pada ahkir tahun ini.

Sekian terima kasih.


Disediakan oleh:
MIOR ZUHRY AZIM MIOR ADNAN



Sekian, terima kasih.

2 comments:

  1. PKU pada masa tersebut mengambil cuti kecemasan,oleh itu beliau tidak dapat hadir pada mesyuarat tersebut.. Harap maklum...terima kasih...

    ReplyDelete