Monday, March 28, 2011

Mesyuarat JKK Sukan Gimrama








Tarikh : 28.03.2011
Masa : 9.00 pagi
Tempat : Bilik Mesyuarat, Majlis Sukan Negeri Perlis

Kehadiran :
1. En. Noor Zaidi b Hamad (Pengerusi-Wakil MSNPs)
2. En. Hairul Anuar b Abu Bakar (PKU USPTNPs)
3. En. Hapis b M.Shariff (Wakil Jabatan Belia dan Sukan Negeri Perlis)
4. Cik Aniza bt Roslan (PPN Gimrama)
5. Cik Afiqah Anati bt Mohd Aidil (JPM Gimrama USPTNPs / Wakil Persatuan)

Perbincangan:
1. Mesyuarat JKK berjaya dilaksanakan dengan mendapat kerjasama baik daripada MSN Perlis, Jabatan Belia dan Sukan Negeri Perlis serta jurulatih di bawah Program Pelapis Negeri Perlis.

2. Agak mendukacitakan kerana tiada wakil daripada Unit Sukan Jabatan Pelajaran Negeri Perlis semasa mesyuarat ini berlangsung walaupun surat telah dihantar.

3. Hasil daripada mesyuarat tersebut Pengerusi memuji tindakan Pegawai Pembangunan dan Jurulatih kerana telah melakukan program T.I.D baru-baru ini. Tindakan ini seterusnya boleh dilakukan oleh sukan-sukan yang lain pula. Seterusnya jurulatih diminta lebih serius dan pro-aktif dalam merancang program latihan berterusan bagi sukan gimrama ini.

4. Sedikit perbincangan mengenai Karnival Pelapis Negeri 02/2011 kerana Perlis akan menjadi tuan rumah dan sukan gimrama ini merupakan salah satu sukan yang akan dipertandingkan nanti.

5.Jabatan Belia dan Sukan Negeri Perlis sentiasa bersedia membantu dari semua segi dan memberi kerjasama sepenuhnya dalam pengembangan sukan gimrama ini di Negeri Perlis.

Laporan Oleh:
Aniza bt Roslan
PPN USPTN Perlis

No comments:

Post a Comment