Friday, March 30, 2012

Kejohanan Tenpin Boling Negeri Sembilan Leg 2012

Laporan Hari Pertama

9.00 pagi
Acara girls Graded bermula dimana Negeri Perlis Di wakili Nurul Syahira. Beliau bermain di dalam squad A dan mengumpul jatuhan pin sebanyak 1203 setelah bermain 8 game dan berkedudukan ke 11 pada sesi squad A. Tepat jam 9 malam berita gembira diterima oleh pasukan Perlis setelah tamat acara girls graded squad B Nurul Syahira berada di tangga 13 keseluruhan dan layak ke pusingan kedua dimana seramai 20 peserta yang mengumpul mata tertinggi akan bertanding di pusingan ke 2 pada 1 april. 4ekalung tahniah diucapkan kepada beliau keran layak ke kelompok 20 terbaik.

3.00 petang
Bermula acara girls open dan perlis di wakili oleh Suraya Shahidon.beliau agak malang pada kali ini keran sebelum acara bermula beliau didapati mengalami alahan.ini sedikit menjejaskan tumpuan beliau. Beliau sekadar menghuni tangga ke 26 keseluruhan dan gagal ke pusingan kedua. Dalam acara ini seramai 16 orang peserta layak ke pusingan kedua. Setelah tamat pertandingan
Beliau telah di hantar ke klinik berdekatan untuk mendapatkan rawatan.Keadaan beliau sekarang telah stabil setalah mendapatkan suntikan.

7.30 malam
Bermula acara boy garaded . Perlis di wakili oleh Ezzam Azmi.sehingga jam 9.30 malam beliau masih bermain.dan keputusan akan dimaklumkan nanti. Setelah tamat acara boy graded squad A bermula acara boys graded squad B dan boys open squad A dan perlis diwakili oleh Abd Rashid (B G) aiman faris dan mohd farizduan (BO) dan di jangka akan selesai jan 1 pagi ini.


Sekian laporan hari pertama

No comments:

Post a Comment