Wednesday, August 3, 2011

PEMANTAUAN PUSAT LATIHAN NEGERI SUKAN BERBASIKAL

Tarikh : 1/8/2011
Masa : 5.00 petang
Tempat : Kompleks Sukan Negeri
Kehadiran Atlet : 10 orang
Kehadiran Jurulatih : 2 orang

Ulasan,

1. Merupakan hari pertama bagi bulan Ramadhan walaupun begitu atlet tetap gigih datang untuk manjalani latihan dalam keadaan cuaca yang sangat panas terik serta agak kekeringan keadaan sekeliling sedikit sebanyak memberi cabaran dan dugaan yang kuat kepada atlet-atlet PLN berbasikal Perlis.

2. Untuk makluman, atlet-atlet PLN Perlis baru sahaja mendapat sumbangan jersy untuk latihan dan pertandingan daripada Presiden Persatuan Berbasikal Negeri Perlis iaitu Dato' Seri Shahidan bin Kassim sebanyak 20 pasang.

3. Pelbagai perancangan telah diatur bersama JPM dan JSM iaitu untuk mengadakan Klinik untuk mencari bakat-bakat baru terutama atlet wanita yang berketurunan Siam serta program tindik yang mana kita merancang untuk ke Akademi Serantau Zon Utara untuk berlatih bersama-sama.

4. Tayar dan tuib sudah kehabisan pohon pihak Cawangan Pelapis untuk mempercepatkan proses penghantaran untuk peralatan-peralatan tersebut cuma cadangan daripada saya supaya untuk tahun 2012 dapat dibekalkan peralatan lain seperti 'roller' dan 'chainring' untuk kegunaan semasa pertandingan.

Sekian, terima kasih.

disediakan oleh :
Hairul Anuar Abu Bakar

No comments:

Post a Comment