Monday, August 8, 2011

Majlis Tanda Tangan Kontrak dan Perjumpaan Bersama JSM Sepak Takraw USPTN Perlis

Pada 5 Ogos 2011 telah berlangsungnya majlis menandatangani kontrak dan perjumpaan bersama Jurulatih Sambilan bagi sukan Sepak Takraw Pusat Latihan Negeri USPTN Perlis. Majlis ringkas ini berlangsung di bilik Ketua Unit USPTN Perlis pada jam 3.30 petang dengan dihadiri oleh kedua-dua JSM iaitu En. Aziz b. Abdullah dan En. Bidi b. Mat Rejab. Ketua Unit memberi taklimat kepada kedua-dua JSM ini mengenai tugas dan tanggungjawap mereka ketika menjadi JSM Sepak Takraw.

Kedua-dua jurulatih dilihat amat bersemangat untuk mejalankan tugas dan diharap dengan pegalaman yang mereka ada dapat membangunkan lagi sukan sepak takraw ini. Untuk makluman juga kedua-kedua jurulatih ini juga telah mempunyai pemain sepak takraw iaitu diperingkat bawah 20 tahun dan juga dibawah umur 17 tahun yang akan menjadi atlet sepak takraw USPTN Perlis.

USPTN Perlis juga mengucapkan ribuan terima kasih kepada pihak Cawangan Pelapis kerana meluluskan permohonan untuk membuka PLN Sepak Takraw di peringkat USPTN Perlis dan dengan ada PLN sepak takraw ini dapat mengembangkan lagi bakat pemain sepak takraw di Negeri Perlis.

Sekian terima kasih

Dari: ~~ Muhamad Rasidi Baharom


No comments:

Post a Comment