Wednesday, July 13, 2011

PEMANTAUAN/PERJUMPAAN JURULATIH DAN ATLET PLN BERBASIKAL

Salam,

Tarikh : 13/7/2011
Masa : 5.00 petang

Tempat : Kompleks Sukan Negeri

Jurulatih : 2 orang

Atlet : 14 orang


Ulasan

1. Sebelum latihan dijalankan satu perjumpaan diadakan bersama jurulatih dan atlet ini adalah bertujuan untuk berbincang dan mengetahui permasalahan daripada atlet yang berada di bawah program, dan alhamdullillah semuanya berada dalam keadaan baik dan menjalani latihan tanpa rungutan walaupun peralatan serta basikal latihan yang serba kekurangan.

2. Jurulatih memaklumkan beliau akan lebih menumpukan kepada latihan "endurance" bagi persiapan dan persediaan pasukan untuk SUKMA Pahang 2012 yang mana tiada acara trek dipertandingkan semasa temasya itu berlangsung.

3. Kehadiran atlet semasa latihan amat baik hanya beberapa atlet yang tidak dapat hadir disebabkan kekangan masa dan kelas tambahan di sekolah pada waktu petang.

4. Tahap kecergasan atlet adalah berada dalam keadaan yang baik serta membuat persediaan bagi menyertai Kejohanan Berbasikal Lebuhraya SportExcel Sirkit 1 yang akan diadakan pada 15 hingga 17 Julai 2011 di Kangar, Perlis.

5. Atlet menunjukkan kesungguhan dan minat yang tinggi dalam apa jua bentuk latihan yang diberikan oleh jurulatih adalah lebih baik pihak Cawangan Pelapis memandang ke arah yang lebih positif bagaimana untuk kita sama-sama untuk mempertingkat bagi menghasilkan lebih ramai atlet berbasikal Negara.

Sekian, terima kasih

disediakan oleh:
Hairul Anuar Abu Bakar

No comments:

Post a Comment