Friday, July 22, 2011

Kem Bakat Memanah 1/2011, Hari Ke -Lima

Pukul 8.00 pagi semua peserta kem telah bersiap sedia untuk melakukan aktiviti yang akan diaturkan oleh jurulatih pada hari ini..agak merisaukan kerana cuaca pada pagi ini agak gelap dan diramalkan hujan akan turun..semua peserta memulakan pagi ini dengan sesi memanaskan badan dan tarik getah dengan diselaraskan oleh jurulatih yang terlibat..pada jam 9.00 pagi cuaca bertukar kepada kembali cerah dan memberi harapan kepada semua atlet untuk turun ke lapangsasar untuk melakukan aktiviti yang telah diatur oleh jurulalih..

Pada sebelah petang aktivit bermula pada jam 2.45 petang dengan meneruskan aktiviti hari ini iaitu ' Shooting Skill 30 meter'..cuaca pada petang ini amat panas, dan aktiviti dapat dijalankan seperti yang telah dirancangkan..

Pada sebelah malam, aktiviti diteruskan dengan sesi motivasi yang bertajuk " Kerjaya Dalam Sukan " daripada Hj. Md. Saadon bin A.Shukor dari Institut Sukan Negara..peserta dilihat amat bersemangat pada malam ini...aktivit malam ini berakhir pada jam 10.15 malam...

Terima kasih...
--
Muhamad Rasidi Baharom
Pegawai Pembangunan Negeri
Lawn Bowls dan Memanah
Unit Sukan Prestasi Tinggi Negeri Perlis
..

No comments:

Post a Comment